گردشگری

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل های کیش97

هتل ستاره کیش 


هتل ستاره طلایی یکی بلیط کیش بهار 97از هتل های سه ستاره کیش می باشد. قیمت بسیار مناسب و امکانات خوببلیط کیش تابستان 97ی که در اختیار مسافران تور کیش ارائه می دهد و این امر باعث شده خیلی از گردشگران این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل ستاره طلایی دارای 42 اتاق و 22 واحد دو خوابه و سه خوابه و 12 وابلیط کیش خرداد 97حد آن تک خوابه می باشد و 8 واحد آن ظرفیت 4 نفره می باشد. امکاناتی که برای مسافران تهیه شده است نظیر نماز خانه, اینترنت, تاکسی سرویس, کافی شاپ, رستوران و... بلیط کیش اردیبهشت 97می باشد. پرسونل هتل طلایی کیش تلاش می کنند شرایطی ایده آل و مطلوب برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران در طول مدت اقامتشان دارند ایجاد کنند تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند.


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل هایی است تازه تاسیس کیش می باشد که در سال 93 بهرهبلیط کیش بهار 97 برداری رسیده است و رده ی هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. مدیریت هتل پرسنل بسیار مجربی را برای فراهم کردن رفاه مسافران تور کیش و گردشگران استخدام کرده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد و طراحی لوکسی برای اتاق ها در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید داشته باشید فاصله تا مراکز خرید پردیس 3 دقیقه با ماشین, فاصله تا مرکز خریبلیط کیش خرداد 97د مروارید 5 دقیقه با ماشین فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر 10 دقیقه, فاصله تا مبلیط کیش تابستان 97رکز خرید مرجان 6 دقیقه با ماشین میباشد. از امکانات این هتل شامل بسته آرایشی وبلیط کیش اردیبهشت 97 بهداشتی,یخچال, تلوزیون LCD, سیستم تهویه مطبوع, تلوزیون, سرویس بهداشتی ایرانی, حمام, سرویس بهداشتی فرنگی, اینترنت در اتاق, تلفن و ... می باشد.  


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد که در زمینی بلیط کیش بهار 97به مساحت 5000 متر مربع بنا شده استطراحی این هتل برگرفته شده از سبک معماری دوره هخامنشیان می باشد. مساحت لابی هتل 1000 متر مربع است و دارای 3 طبقه و 72 اتاق به همراه امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازارچه مریم و بازار عربها در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله زمانی این هتل تا اسکله تفریحی 5 دقیقه با ماشینبلیط کیش اردیبهشت 97 و 15 دقیقه پیاده روی می باشد. امکانات رفاهی هتل شامل پارکینگتراس, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, تلویزیون در لابیصندوق امانات, لابیکافی شاپ, رستوران, پذیرش 24 ساعته, لاندری,خشکشوییبلیط کیش خرداد 97, خدمات بیدار باش, دستگاه واکسبلیط کیش تابستان 97 کفشسرو صبحانه در اتاق نهار در اتاق, اجاره ماشین, تبدیل ارزفکساتاق چمدان و...را میباشد.



هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش و در رده ی هتلبلیط کیش تابستان 97 های سه ستاره کیش قرار دارد و دارابلیط کیش بهار 97ی فضای دنج و آرامش بخشی است. این هتل در خیابان جهان واقع شده است و یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش به شمارمی آید. هتل سیمرغ دارای 80 واحد ویلایی به همراه امکانات رفاهی و بهداشتی را برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است. هتل سیمرغ کیش در فاصله کمی تا بازار مرجان و پارک ساحلی سیمرغ واقع شده است و 13 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه  دارد که یکی از بهترین محاسن این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 به شمار می آید .  امکانات این هتل نظیر تلویزیون,پارکبلیط کیش خرداد 97ینگ, نماز خانه و اینترنت, پذیرش 24 ساعته, فکس, اتاق چمدان و... می باشد.


هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس کیش فعالیت خود را در سال 1394بلیط کیش بهار 97 شروع کرداین هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر و بلور دریا واقع شده است. ساختمان هتل دو طبقه می باشد و 37 واحد اتاق به همراه تمام امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و لازم به ذکر است که قیمت اقامت در هتل پارس نیک بسیار مناسب بوده و یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها برایبلیط کیش اردیبهشت 97 مسافران به شمار می آید. بازارهای ونوس مروارید و زیتون از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل می باشد و شما می توانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.سیستم تهویه هوای مطبوع,  اینترنت, زمین تنیس, تاکسی سبلیط کیش خرداد 97رویس, مینی بار,  یخچال و تلویزیونبلیط کیش تابستان 97 داخل اتاق از جمله امکانات رفاهی در این هتل می باشد.

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل آریان کیش

هتل آرین کیش در سال 1378 ساخته شده است,بلیط کیش بهار 97 ساختمان هتل دو طبقه می بابلیط کیش فروردین 97شد و 67 واحد اتاق برای اقامت مسافران تور کیش دارد. هتل آرین یکی از مناسب ترین هتل ها برای اقامت مسافران تور کیش می باشد هتل  چهار ستاره آریان کیش از موقعیت مکانی مناسبی خوبی برخوردار می باشد بطوری که از شربلیط کیش اردیبهشت 97ق به بازار پانیذ و پردیس و از طرف جنوب به بازار مروارید می رسد. از امکانات این هتل می توان رستوران,بلیط کیش تابستان 97 کافی شاپ, بیلیارد, اینترنت, روم سرویس, اجاره ماشین, خدمات ترانسفربلیط کیش خرداد 97 فرودگاهی و ... نام برد.


هتل هلیا کیش

هتل سه ستاره آرامش کیش در سال 1390 تاسیس شد, این هتلبلیط کیش بهار 97 دارای دو ساختمان در کنار هم می باشد و 67 واحد اتاق برای اقامت  مسافران تور کیش می باشبلیط کیش فروردین 97د. مرکز خرید زیتون و ونوس قرار دارد و در نزدیکیبلیط کیش اردیبهشت 97 اسکله تفریحی و مرکز ورزشهای دریایی واقع شده است و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. امکانات رفاهیبلیط کیش خرداد 97 در این هتل شامل رستوران, کافی شاپ, استقبال فرودگاهی, بلیط کیش تابستان 97خشکشویی, اینترنت و... می باشد.


هتل تماشا کیش

از جمله هتل های سه ستاره کیش می باشد کهبلیط کیش فروردین 97 با قیمت مناسب و امکانات بلیط کیش بهار 97رفاهی خوبی که ارائه می دهد و محبوبیت زیادی بین مسافران تور کیش  دارد. این هتل در سال  1377 بنا شده است, ساختمان هتل دو طبقه می باشد و دارای 62 واحد اتاق می باشد. مرکز خرید زیتون و سارینا در نزدیکی این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 قرار دارد و تا پارک دلفین 8 دقیقه و تا فرودگاه  10 دقیقه فاصله زمانی دارد. لابی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت در لابی, تاکسی سرویس, خشک بلیط کیش خرداد 97شویی, ترانسفر رایگان, فرودگاهی,بلیط کیش تابستان 97 سشوار, یخچال, سیستم تهویه هوا و... دیگر خدمات می باشد.


هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش از هتل هابلیط کیش تابستان 97ی مجهز و لوکس بلیط کیش بهار 97جنوب کشور می باشد که در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در 9 طبقه بنا شده و 144 واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند. همچنین رستوران هتل پنج ستاره ویدا در طبقه اول واقع شده است وبلیط کیش اردیبهشت 97 با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ارائه خدمات به گردشگران گرامی تور کیش می باشد. موقعیت بلیط کیش خرداد 97مکانی هتل ویدا به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به گونه ای است که به دانشگاه صنعتیبلیط کیش فروردین 97 شریف پردیس بین الملل به آسانی دسترسی دارد. علاوه بر آن تا ساحل دریا نیز حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل ویدا کیش



هتل اسپادانا کیش

هتل دو ستاره اسپادانا در سال ۱۳۷۹بلیط کیش بهار 97 واقع در بلوار ایران کیش به بهره برداری رسید و در بهمبلیط کیش فروردین 97ن ماه سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شد، تیپ هتل به صورت ویلاهای یک طبقه می باشد که دارای چند پله است.این مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با ارائه ی خدماتی چون : یخچال، تلویزیونبلیط کیش تابستان 97، سوئیت، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، بیلیارد و.. در خدمت میهمانان گرامی تور کیش می باشد.رستوران و کافی‌شاپ هتل اسپادانا با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ، از شما پذیرایی می‌کند و اوقات شیرینی برای‌تان می‌سازد. علاوه بر این فضای سبز هتل هم برای گردش و پیاده‌روی دلپذیر شما و همراهان‌تان آماده است؛ پس از تفریح، می‌توانید در همین محوطه سری هم به چایخانه و سفره‌خانه‌ی سنتی هتل بزنید که در آلاچیق‌هایی زیبا بنا شده است. نزدیک بودن هتل اسپادانا به مراکز تفریحی و خریدبلیط کیش خرداد 97، از دیگر امتیازات این هتل می باشد.بلیط کیش اردیبهشت 97 هتل اسپادانا نزدیک به پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، بولینگ مریم و صداو سیما می باشد.

 

هتل اسپادانا کیش

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

دیدنی های استانبول97

ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا یکی از سواحلتور استانبول خرداد 97 پر رفت و آمد  در ۴۰ کیلومتریتور استانبول بهار 97 استانبول و  به فانوس دریایی اندولس و سیله ( یک دهکده گردشگری )، بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه است . ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن ، رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش شهرت دارد . این ساحل قبلا مستعمره یونانیان بوده است و امروزه یکی از مناطق توریستی استانبول است که آرامش آن ، روح را نوازش می دهد .در ساحل ریوا استانبول ، چند رستوران کوچک وجود دارد که می توانید ناهار را در آنجا میل نمایید و یک پیک نیک خاطره انگیز در داشته باشید . شما می توانید در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی بپردازید و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا بگیرید. گردشگران  تور استانبول با رفتن به این ساحل می توانند در میانتور استانبول فروردین 97 سواحل شنی قدم بزنند ، با نشستنتور استانبول اردیبهشت 97 در کنار دریا به آوای گوش نواز آب گوش فرا دهند ، از محیط آرام آن لذت ببرند،عکس هایی زیبا از طبیعت و بقایای قلعه ریوا بگیرند در قسمت هایی که امن هستند به شنا پرداختهتور استانبول تابستان 97 و انواع ورزش های آبی را تجربه کنند.

 

ساحل ریوا استانبول


برج میدن استانبول

برج مِیدِن که به ترکی آن را کیز کولِسی تور استانبول فروردین 97یعنی قلعه دختر می نامندتور استانبول اردیبهشت 97 در جزیره کوچکی واقع در ورودی جنوبی تنگه بسفروس در فاصله 200 متری از ساحل اوسکودار در استانبول ساخته شده است. بر پایه افسانه ای ترکی یک پرنسس در این برج زنگی می کرده است چرا که پیشگویان گفته بودند این دختر بر اثر نیش یک مار از دنیا خواهد رفت. از این رو وی را به این برج برده بودند تا از نیش مار در امان باشد اما سرانجام توسط نیش ماری که به همراه میوه ها به داخل برج آمده بود ازتور استانبول خرداد 97 دنیا رفت. در طول سال ها از این برج به عنوان فانوس دریایی، مرکز گمرک و اقامتگاه افسران بازنشسته نیروی دریایی استفاده شده است. امروزه یک رستوران در طبقه اول و یک بار در قسمت بالایی برج قرار دارند.در سفر به تور استانبول بهار 97تور استانبول می توانید از این مکانتور استانبول تابستان 97 زیبا دیدن کنید. 

 

برج میدن استانبول


کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه واقع در استانبول تور استانبول اردیبهشت 97ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دتور استانبول بهار 97ستور سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌است. کاخ دلما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دلما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شده‌ است. تا قبل ازکاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی محل استقرار سلاطینتور استانبول تابستان 97 سلطانی بوده است. معماری کاخ دلما باغچهتور استانبول فروردین 97 برگرفته از دوران باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است به همراه ترکیبی از سنت های دوره یتور استانبول خرداد 97 امپراطوری عثمانی. کاخ دلما باغچه دارای 285 اتاق، 6 حمام، 46 هال و 68 توالت است. کاخ دلمه باغچه ی ۶۰۰ متری  با سالن بزرگ و با شکوه اش که با ۵۶ ستون داخل آن و چلچراغ عظیم بلورین بوهمی ۵/۴ تنی که ۷۵۰ لامپای زیبا دارد نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول است و برای این گردشگران تور استانبولو توریست هایی که به تاریخ و تمدن عثمانی علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی است.

 

کاخ دلما باغچه استانبول


موزه سدبرک حانیم استانبول

این مجموعه زیبا و تاریخی یکی از تور استانبول تابستان 97مهمترین و زیباترین موزهتور استانبول بهار 97 های موجود در شهر استانبول است موزه سدبرک حانیم در سال ۱۹۸۰درمنطقه تاریخی آذری ها بنا شد. درست درمقابل تنگه زیبای بسفرتاسیس شد و به نوعی همانند بقیه موزه های استانبول، جلوه گر و گویای تمدن وفرهنگ غنی و تاریخی مردم کشور ترکیه است.موزه سدبرک حانیم یکی از جاذبه های دیدنی شهر تاریخی استانبول است و علاقمندان بسیاری سالانه از سراسر جهان از آن بازدید تور استانبول خرداد 97می کنند. این موزه، اولینتور استانبول اردیبهشت 97 موزه‌ خصوصی ترکیه و استانبول نیز تور استانبول فروردین 97شناخته می شود.موزه سدبرک حانیم و ساختمان سه طبقه بسیار زیبای آن،از آثارباقیمانده ازخانه های قدیمی عثمانی است.به شما هم توصیه می کنیم در سفر به تور استانبول از این مکان دیدن کنید.

 

موزه سدبرک حالیم استانبول



بازار بزرگ استانبول

منطقه‌ای که از بازار بزرگ استانبول شروع می‌شود و به انتهای بازار ادویه ختم می‌شود، به لحاتور استانبول فروردین 97ظ تاریخی مرکز تجارت و خرید و فروش در این شهر بوده و هنوز هم مملو از تجار و بازاریانی است که انواع کالاها را به خریداران عرضه می‌کنند.بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه به قدری جذابیت دارد که اگر ساعت‌ها در آن‌ها تور استانبول اردیبهشت 97بچرخید و سیاحت کنید، ذره‌ای احساس خستگی نخواهید کرد. سعی کنید خیابان‌ها و مناطق اطراف بازار را نیز ببینید؛ مخصوصا خیابان نور عثمانیه و مغازه‌های فرش و گلیم، جواهر فروشی و عتیقه فروشی‌های آن. خیابان‌های باریک و نسبتا فرسوده‌ی این منطقه مملو از مغازه‌ها، دکه‌ها و بساط‌ هایی است که هر نوع کالایی را با قیمت‌های مناسب می‌فروشد. خیابان‌های اطراف بازار پر از افراد محلی است که در حالتور استانبول تابستان 97 خرید کردن و چانه‌زنی هستند. اگر چه اکثر ساختمان‌های دوران عثمانی مدت‌ها است که از بین رفته است، اما ساختار این منطقه هنوز هم نشان می‌دهد که این شهر در گذشته‌های دور، وقتی که مرکز یک امپراتوریتور استانبول بهار 97 عظیم بوده، چگونه و به چه شکل بوده است. مسجد سلیمانیه که یکی از شاهکارهای به جا مانده اتور استانبول خرداد 97ز «معمار سنان» است، در بالای یک تپه و در نزدیکی بازار بزرگ استانبول واقع شده است و ارزش این را دارد که در سفر به تور استانبول، از این مسجد زیبا دیدن کنید.البته برای گشت و گذار در منطقه‌ی بازار بهتر است که از سمت بازار بزرگ یا همان «کاپالی چارشی» گردش خود را شروع کنید و به سمت پایین و به طرف محله‌ی امینونو (Eminonu) پیش بروید.

 

بازار بزرگ استانبول

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

دیدنی های استانبول

ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا یکی از سواحلتور استانبول خرداد 97 پر رفت و آمد  در ۴۰ کیلومتریتور استانبول بهار 97 استانبول و  به فانوس دریایی اندولس و سیله ( یک دهکده گردشگری )، بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه است . ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن ، رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش شهرت دارد . این ساحل قبلا مستعمره یونانیان بوده است و امروزه یکی از مناطق توریستی استانبول است که آرامش آن ، روح را نوازش می دهد .در ساحل ریوا استانبول ، چند رستوران کوچک وجود دارد که می توانید ناهار را در آنجا میل نمایید و یک پیک نیک خاطره انگیز در داشته باشید . شما می توانید در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی بپردازید و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا بگیرید. گردشگران  تور استانبول با رفتن به این ساحل می توانند در میانتور استانبول فروردین 97 سواحل شنی قدم بزنند ، با نشستنتور استانبول اردیبهشت 97 در کنار دریا به آوای گوش نواز آب گوش فرا دهند ، از محیط آرام آن لذت ببرند،عکس هایی زیبا از طبیعت و بقایای قلعه ریوا بگیرند در قسمت هایی که امن هستند به شنا پرداختهتور استانبول تابستان 97 و انواع ورزش های آبی را تجربه کنند.

 

ساحل ریوا استانبول


برج میدن استانبول

برج مِیدِن که به ترکی آن را کیز کولِسی تور استانبول فروردین 97یعنی قلعه دختر می نامندتور استانبول اردیبهشت 97 در جزیره کوچکی واقع در ورودی جنوبی تنگه بسفروس در فاصله 200 متری از ساحل اوسکودار در استانبول ساخته شده است. بر پایه افسانه ای ترکی یک پرنسس در این برج زنگی می کرده است چرا که پیشگویان گفته بودند این دختر بر اثر نیش یک مار از دنیا خواهد رفت. از این رو وی را به این برج برده بودند تا از نیش مار در امان باشد اما سرانجام توسط نیش ماری که به همراه میوه ها به داخل برج آمده بود ازتور استانبول خرداد 97 دنیا رفت. در طول سال ها از این برج به عنوان فانوس دریایی، مرکز گمرک و اقامتگاه افسران بازنشسته نیروی دریایی استفاده شده است. امروزه یک رستوران در طبقه اول و یک بار در قسمت بالایی برج قرار دارند.در سفر به تور استانبول بهار 97تور استانبول می توانید از این مکانتور استانبول تابستان 97 زیبا دیدن کنید. 

 

برج میدن استانبول


کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه واقع در استانبول تور استانبول اردیبهشت 97ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دتور استانبول بهار 97ستور سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌است. کاخ دلما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دلما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شده‌ است. تا قبل ازکاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی محل استقرار سلاطینتور استانبول تابستان 97 سلطانی بوده است. معماری کاخ دلما باغچهتور استانبول فروردین 97 برگرفته از دوران باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است به همراه ترکیبی از سنت های دوره یتور استانبول خرداد 97 امپراطوری عثمانی. کاخ دلما باغچه دارای 285 اتاق، 6 حمام، 46 هال و 68 توالت است. کاخ دلمه باغچه ی ۶۰۰ متری  با سالن بزرگ و با شکوه اش که با ۵۶ ستون داخل آن و چلچراغ عظیم بلورین بوهمی ۵/۴ تنی که ۷۵۰ لامپای زیبا دارد نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول است و برای این گردشگران تور استانبولو توریست هایی که به تاریخ و تمدن عثمانی علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی است.

 

کاخ دلما باغچه استانبول


موزه سدبرک حانیم استانبول

این مجموعه زیبا و تاریخی یکی از تور استانبول تابستان 97مهمترین و زیباترین موزهتور استانبول بهار 97 های موجود در شهر استانبول است موزه سدبرک حانیم در سال ۱۹۸۰درمنطقه تاریخی آذری ها بنا شد. درست درمقابل تنگه زیبای بسفرتاسیس شد و به نوعی همانند بقیه موزه های استانبول، جلوه گر و گویای تمدن وفرهنگ غنی و تاریخی مردم کشور ترکیه است.موزه سدبرک حانیم یکی از جاذبه های دیدنی شهر تاریخی استانبول است و علاقمندان بسیاری سالانه از سراسر جهان از آن بازدید تور استانبول خرداد 97می کنند. این موزه، اولینتور استانبول اردیبهشت 97 موزه‌ خصوصی ترکیه و استانبول نیز تور استانبول فروردین 97شناخته می شود.موزه سدبرک حانیم و ساختمان سه طبقه بسیار زیبای آن،از آثارباقیمانده ازخانه های قدیمی عثمانی است.به شما هم توصیه می کنیم در سفر به تور استانبول از این مکان دیدن کنید.

 

موزه سدبرک حالیم استانبول



بازار بزرگ استانبول

منطقه‌ای که از بازار بزرگ استانبول شروع می‌شود و به انتهای بازار ادویه ختم می‌شود، به لحاتور استانبول فروردین 97ظ تاریخی مرکز تجارت و خرید و فروش در این شهر بوده و هنوز هم مملو از تجار و بازاریانی است که انواع کالاها را به خریداران عرضه می‌کنند.بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه به قدری جذابیت دارد که اگر ساعت‌ها در آن‌ها تور استانبول اردیبهشت 97بچرخید و سیاحت کنید، ذره‌ای احساس خستگی نخواهید کرد. سعی کنید خیابان‌ها و مناطق اطراف بازار را نیز ببینید؛ مخصوصا خیابان نور عثمانیه و مغازه‌های فرش و گلیم، جواهر فروشی و عتیقه فروشی‌های آن. خیابان‌های باریک و نسبتا فرسوده‌ی این منطقه مملو از مغازه‌ها، دکه‌ها و بساط‌ هایی است که هر نوع کالایی را با قیمت‌های مناسب می‌فروشد. خیابان‌های اطراف بازار پر از افراد محلی است که در حالتور استانبول تابستان 97 خرید کردن و چانه‌زنی هستند. اگر چه اکثر ساختمان‌های دوران عثمانی مدت‌ها است که از بین رفته است، اما ساختار این منطقه هنوز هم نشان می‌دهد که این شهر در گذشته‌های دور، وقتی که مرکز یک امپراتوریتور استانبول بهار 97 عظیم بوده، چگونه و به چه شکل بوده است. مسجد سلیمانیه که یکی از شاهکارهای به جا مانده اتور استانبول خرداد 97ز «معمار سنان» است، در بالای یک تپه و در نزدیکی بازار بزرگ استانبول واقع شده است و ارزش این را دارد که در سفر به تور استانبول، از این مسجد زیبا دیدن کنید.البته برای گشت و گذار در منطقه‌ی بازار بهتر است که از سمت بازار بزرگ یا همان «کاپالی چارشی» گردش خود را شروع کنید و به سمت پایین و به طرف محله‌ی امینونو (Eminonu) پیش بروید.

 

بازار بزرگ استانبول

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های استانبول97

هتل سابنا استانبول

هتل سابنا یکی از هتل های 3 تور استانبول بهار 97ستاره شهر استانبول است که درتور استانبول اردیبهشت 97 محله آکسارای تور استانبول بهار 97و در منطقه قدیمی و تاریخی استانبول واقع شده است. ساختمان هتل یک ساختمان تاریخی مربوط به دوره بیزانس اول است. این هتل به مکان های دیدنی شهر استانبول بسیار نزدیک است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک استانبول تنها 19 کیلومتر می باشد. هتل دارای 42 اتاق است کهتور استانبول فروردین 97 امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوعتور استانبول خرداد 97 و صندوق امانات را به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهند.تور استانبول فروردین 97 رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه باز و در دیگر وعده های غذایی با یک منوی کامل از غذاهای ترکی و بین المللی از شما پذیرایی می کند. از دیگر امکانات هتل سابنا می توان به کافی تور استانبول اردیبهشت 97شاپ، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویستور استانبول تابستان 97 و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل سابنا استانبول


هتل رنسانس بسفر استانبول

هتل رنسانس بسفر یکی از هتل های 5 ستاره تور استانبول بهار 97منطقه بشیکتاش استانبول است که درتور استانبول بهار 97 نزدیکی میدان تکسیم و در 25 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد. هم چنین هتل در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد و اتاق های این هتل منظره ای تماشایی از این تنگه به شما ارائه می دهند.هتل دارای 264 اتاق بوده و خدماتتور استانبول اردیبهشت 97 خود را به صورت BB به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهد. اتاق های هتل از انواع استاندارد، کلاب و دلوکس هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام با دوش و سشوار و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام آرتز صبحانه را به سبک بوفه و دیگر وعده های غذایی را از روی منو ارائه می دهد. در مرکز اسپای هتل می توانید امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و سالن تور استانبول تابستان 97بدنسازی را پیدا کنید. دیگر امکانات هتل شامل کافی شاپ، کرایهتور استانبول خرداد 97ماشین، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی، صرافی، خدمات برای معلولین و خدمات تور است.

هتل رنسانس بسفر استانبول


هتل نیپون استانبول

هتل نیپون یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در منطقه بیوغلو این شهر قرار گرفته است. هتل در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از میدان تقسیم و در فاصله 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته استور استانبول اردیبهشت 97ت. این هتل در سال 1989 و با ساختمانی 7 طبقه به سبک معماری ژاپنی افتتاح گردید و در سال 2005 به طور کامل بازسازی شد. این هتل دارای 171 اتاق و سوئیت است که در ایتور استانبول بهار 97ن اتاق ها امکاناتی مانند تهویه مطبوع, مینی بار, مبلمان, تلویزیون, اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات وجودتور استانبول تابستان 97 دارند. هم چنین در برخی از واحدها آشپزخانه و جکوزی در کنار حمام نیز وجود دارد. در رستوران هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و در دیگر وعده های غذایی منویی از غذاهای ترکی در اختیار شما مسافران تور استانبول قرار می گیرد. از دیگرتور استانبول فروردین 97 امکانات هتل می توان به سالن ماساژ, اجارهتور استانبول خرداد 97 ماشین و دوچرخه, خدمات نگهداری از کودک, پذیرش 24 ساعته, کافی شاپ و سالن جلسات اشاره کرد.

هتل نیپون استانبول


هتل بای مورات کراون استانبول

این هتل سه ستاره می باشد وتور استانبول خرداد 97 تا مترو 5 دقیقه پیاده روی دارد. از نقاط مثبتتور استانبول تابستان 97 دسترسی این هتلتور استانبول بهار 97 همچنین می توان به نزدیک بودن آن به خلیج Golden Horn و یا شاخ طلایی اشاره کرد که بهترین منظره ی غروب آفتاب را می توان در آن دید بنابراین بهترین گزینه برای کسانی است که به تور استانبول می روند.همچنین این هتل فاصله اندکی تا مراکز خرید دارد.تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه  وسیستم گرمایشی اند و دکوراسیونی شیک دارند. هتل دارای پذیرش 24 ساعته است. در لابی هتل می توان از اینترنت بی سیم استفاده کرد. صبحانه در هتل به صورت بوفه سرو می شود اما برای صرف ناهار و شام باید به رستوران های تور استانبول فروردین 97اطراف هتل رفت.تور استانبول اردیبهشت 97

 

هتل بای مورات کراون استانبول


 

هتل گلدن ایج استانبول

این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم قرار گرفته تور استانبول خرداد 97و اتاق هایش به سیستم تهویه تور استانبول اردیبهشت 97هوا وتلویزیون صفحه تخت مجهز هستند و دکوراسیونی مدرن دارند.از امکانات دیگر این هتل اینترنت بی سیم, سرویس 24 ساعته اتاق, اجاره ماشین و...است. در این هتل غذاهای بین المللی و ترکی برای ناهار و شام سرو تور استانبول تابستان 97می شود همچنین تعداد زیادی از نوشیدنی های محلی ترکیه در دسترس است. دارای مرکز ورزشی,سونا,استخر سرپوشیده , حمام ترکی و بخار و ماساژ است, همچنین در فضای باز نیز می توان شنا کرد و در بالکن آن حمام آفتاب گرفت.همچنین در ساختمان هتل چند مغازه, سالن زیبایی و فروشگاه برای خریدتور استانبول فروردین 97 هدیه و سوغاتی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند بهتور استانبول بهار 97 راحتی از این اماکن خرید کنند.

 

هتل گلدن ایج استانبول

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های دبی97

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی یکی از هتل های 4 تور دبی بهار 97ستاره دبی می باشد.مرکز اداریتور دبی تابستان 97 DIFC در نزدیکی هتل واقع شده است.این هتل دارای 462 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی می باشد.این هتل به بازارهای امارات و Burjuman بسیار نزدیک می باشد کمتر از 10 دقیقه می توانید به این اماکن رفته و وقت گذرانی کنید.امکانات هتل:رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسورتور دبی اردیبهشت 97،  پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویهتور دبی خرداد 97، محل مخصوص کشیدن سیگار، ترانسفر فرودگاه

گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای مورد تور دبی فروردین 97علاقه و بین المللی را نوش جان نمایید.با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار معروف و عالی لحظات رویایی و به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی از هتل های معروف چهار ستاره دبیتور دبی بهار 97 می باشد.این هتل دارای 180 اتاق بسیار دنجتور دبی تابستان 97 و با امکانات و طراحی بسیار عالی و دیزاین زیبا و دلنشین می باشد.رستوران هتل دارای غذاهای بسیار لذیذ تایلندی می باشند که شما گردشگران تور دبی می توانید در این رستوران به صرف انواع غذاهادتور دبی خرداد 97لخواه خودتور دبی اردیبهشت 97 بپردازید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، انبار بار و چمدان ، تهویه ،تاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP و ...با تور دبی همره شوید و در اینتور دبی فروردین 97 هتل بسیار ناب و با امکانات عالی لحظات به یادماندنی را منار عزیزنتان تجربه نمایید.

 

هتل سیتی سیزن دبی


هتل اونیو دبی

هتل اونیو از هتل های 4 ستاره دبی می باشد.این هتل بسیارتور دبی بهار 97 زیبا در  خیابان الرقة و در منطقه دتور دبی تابستان 97یره واقع شده است.طراحی و دکوراسیون اتاق های این هتل بسیار لوتور دبی اردیبهشت 97کس و به صورت اروپایی  می باشد.از جمله ویژگی که مورد توجه گردشگران تور دبی قرار گرفته به دلیل حلال بودن غذاهای رستوران هتل بوده است.هتل اونیو دارای 133 اتاق مجلل می باشد.از امکانات این هتل :رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک تور دبی خرداد 97و بدون سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تور دبی فروردین 97تهویه

همچنین مهمانان عزیز تور دبی در فعالیت هایی نظیر بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند و کنار عزیزانشان وقت گذرانی کنند.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از حمام ترکی و انواع غذا های بین المللی نوش جان کنید و لذت ببرید.
 
هتل اونیو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی از هتل های بسیار زیبا و لوکس چهار ستاره دبیتور دبی بهار 97 می باشد.این هتل در منطقه دیره واقعتور دبی تابستان 97 شده است.تعداد اتاق های این هتل 138 می باشد.از هتل مسکو دبیتور دبی اردیبهشت 97 تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل : صبحانه بوفه ، کافی شاپ، باشگاه شبانه و بار ، سونا ، استخر روباز ، اسپا ، ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، ترانسفر فرودگاهی رایگاتور دبی فروردین 97ن ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان

گردشگران تور دبی میتوانند تور دبی خرداد 97در رستوران هتل که آماده سرو انواع غذاهای ژاپنی و تایلندی می باشند غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایند نهایت لذت را ببرند.

هتل مسکو دبی


هتل سامیت دبی

این هتل یکی از هتل های بسیار زیبا و لوکس دبی می باشدتور دبی بهار 97.تعداد اتاق هایتور دبی تابستان 97 این هتل 114 می باشد.طراحی و دیزاین اتاقها بسیار عالی و زیبا می باشد.میهمانان عزیز تور دبی که هزینه هتل برایشای حائز اهمیت است این نسبت به قیمتش امکانات بسیار عالی در در اختیار مهمانانش قرار می دهد.در رستوران هتل انواع غذاها سرو تور دبی اردیبهشت 97می شود که آماده پذیرایی از شما گردشگرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل سامیت دبی:استخر سرباز ,جکوزی ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی تور دبی فروردین 97کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافی نت, کافیتور دبی خرداد 97 شاپ, پارکینگ ,آسانسور ,تاکسی و همچنین وجود اینترنت هم در اتاق ها و هم در لابی هتل

همچنین تا فرودگاه 5 کیلومتر فاصله دارد.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل سامیت دبی

  • mali mohamadi