گردشگری

  • ۰
  • ۰

رستوران شایان شاندیز مشهد

 رستوران شایان شاندیز در منطقه شاندیز واقع شده است و شیشلیک های آن دارای شهرت بسیاریی است . این رستوران در فضای باز واقع شده و دارای تخت برای نشستن می باشد . غذاهای این رستوران  شامل : شیشلیک ، کباب برگ ، بختیاری و جوجه کباب و انواع کباب های ایرانی می باشد و دارای کیفیت خوبی است ،به همین دلیل نظر گردشگرانتور مشهد مقدسرا به خود جلب می کند. سرویس این رستوران شامل سفره یکبار مصرف ، قاشق و چنگال ، ماست ، زیتون ، ترشی ، خیارشور و نوشابه و ... می باشد که در کنار غذا سرو می شود  و رسیدگی کارکنان بسیار خوب می باشد . مسافرانتور مشهد بهار 95می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگرانتور مشهد خرداد 95می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 

 


رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.گردشگران تور مشهد خرداد 95 می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی